viernes, 3 de abril de 2015

Suicide Ride: The Platinum Man



                         (Suicide Ride #1)





This one I didn´t really liked it, it was a little too realistic and hard to digest for me, I usually prefer reads a little more lite.

The book is not bad, it's pretty interesting since the story follows Norman Dimond, a rock record producer and Johnny Gellis, a want to be rock star and about how their paths collide.... 

For my tastes I feel the writing of the book a little too rigid and although is not that hard of a read it just didn't click with me.

I would recommend the book to realistic fiction cravers just because they will find the descriptions very appealing and the very mechanic of the story will make them want a little more.

You can find the book on Amazon Kindle for $3.99 and it's an interesting read in 313 pages.


+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++



Este libro en particular no me gusto mucho, era un poco muy realista y difícil de digerir para mi, usualmente prefiero lecturas un poco mas ligeras.

El libro no es malo, es bastante interesante y sigue la historia de Norman Dimond , un productor de música rock y a Jhonny Gellis, un aspirante a cantante de rock y del como sus caminos se cruzan....

Para mis gustos encontré que la forma en la que esta escrito es un poco pesada y aunque no es tan difícil de leer ni nada, solo no hizo clic conmigo.

Se la recomiendo a los fanáticos de la ficción realista porque la forma en que las descripciones se les harán muy llamativas y la misma narrativa los hará querer mas. 

Pueden encontrar el libro en Kindle de Amazon a $3.99 y es una lectura interesante en 313 páginas. 





No hay comentarios:

Publicar un comentario

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...